ALL-PACK, INDAGRA, INDAGRA FOOD, EXPO-DRINK & WINE,alături de AUTOEXPOTEHNICA şi TÂRGUL DE PRODUSE TRADIŢIONALE
Cătălin Trifu - director general ROMEXPO S.A.(2014)
Cele 6 târguri ce au avut loc la ROMEXPO în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie au reunit peste de 750 de companii, din 28 de ţări:
Austria, Belgia, Bulgaria, China, Republica Coreea, Danemarca, Franţa, Germania, Grecia, India, Italia, Irlanda, Japonia, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Marea Britanie,
Moldova, Olanda, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Spania, Taiwan, Turcia, Ucraina, Ungaria, pe o suprafaţă expoziţională de peste 42.000 mp şi au atras 60.179 vizitatori.
ALL-PACK,pack expoINDAGRA, INDAGRA FOOD, EXPOpack DRINK & WINE, AUTOEXPOTEHNICA şi TÂRGUL DE PRODUSE TRADIŢIONALE au atras la ROMEXPO deopotrivă publicul larg dar şi numeroşi specialişti.
Fie că a fost vorba de utilaje, tehnici noi de ambalare care permit păstrarea prospeţimii alimentelor pe timp îndelungat sau produse noi, evenimentele au generat noi contractări, actualizări ale contactelor şi stabilirea de proiecte viitoare.
“Ne bucură şi în acelaşi timp ne responsabilizează tot mai tare faptul că ALL-PACK este în creştere de la an la an.
Faptul că aducem publicului o manifestare expoziţională de o asemenea amploare şi importanţă pentru economia naţională este dovada faptului că industria de ambalaje românească este un domeniu faţă de care trebuie, în continuare, să ne arătăm deschiderea şi susţinerea. După o ediţie 2014 a ALL-PACK şi INDAGRA care a depăşit toate aşteptările, dorim să ne revedem în 2015 cu toţi expozanţii actuali precum şi cu alţii noi, mult mai mulţi, dar şi cu vizitatori mulţumiţi” a declarat Catalin Trifu, Director General, ROMEXPO S.A.
S-a înregistrat o creştere cu 4% a numărului de expozanţi.
Participările la All-Pack au devenit tradiţionale pentru majoritatea firmelor din domeniul ambalajelor, iar dintre acestea enumerăm doar câteva dintre cele cu o prezenţă constantă în ultimii ani: