“În 2015, am hotărât să dedicăm un spaţiu special,exclusiv, expozanţilor ALL-PACK”
Interviu cuMihai Costriş realizat de Virgiliu Hodorogea
Virgiliu Hodorogea: Domnule Director General , ce ne puteţi spune despre ediţia din acest an a All-Pack? Mihai Costriş: All-Pack este un eveniment de tradiţie al ROMEXPO, ajuns în cel de-al şaptesprezecelea an de organizare. În acest moment, situaţia se conturează promiţător pentru ediţia din această toamnă, nivelul participării fiind superior celui din 2014.
Sperăm ca până la finalul perioadei de înscrieri să înregistrăm o creştere de cel puţin 5% a numărului de companii participante. În curând vom anunţa şi lista firmelor înscrise, însă vă pot confirma de pe acum că vorbim atât de nume mari şi de tradiţie în producţia de ambalaje, cât şi de nou-veniţi pe piaţa din România.
Virgiliu Hodorogea: Anul 2015 vine şi cu o altă schimbare pentru expozanţii All-Pack. Despre ce este vorba? Mihai Costriş: În 2015, am hotărât să dedicăm un spaţiu special, exclusiv, expozanţilor All-Pack.
Astfel, ediţia din acest an se va desfăşura în Pavilionul C3, în timp ce evenimentele care au loc în paralel, în mod tradiţional – Indagra, Indagra Food & Carnexpo şi Expo Drink & Wine, vor fi organizate în Pavilionul Central.
Această decizie a survenit în urma dorinţei de a diferenţia, într-un mod mult mai evident, publicul ţintă targetat de categoriile de expozanţi din discuţie. Principalul obiectiv al acestei modificări este eficientizarea timpului petrecut în cadrul evenimentului, atât pentru expozanţi, cât şi pentru vizitatori, şi apreciem că această modificare va sprijini companiile să obţină rezultate şi mai bune ale participării la eveniment. Proiectele de semnalizare, precum şi materialele tipărite – distribuite la intrarea Centrul Expoziţional, îi vor ajuta pe toţi cei care ajung în curtea ROMEXPO să viziteze evenimentele potrivite profilului lor de business.
Virgiliu Hodorogea: Ce aţi pregătit nou anul acesta, în materie de proiecte speciale? Mihai Costriş:În fiecare an, ne propunem să aducem ceva nou şi relevant pentru clienţii noştri, este un principiu de business după care încercăm să ne ghidăm şi să funcţionăm.
Ca şi premieră absolută pentru 2015, vă pot anunţa introducerea sistemului ZONIZ – o aplicaţie mobilă care ajută expozanţii să-şi promoveze mai bine, mai eficient, produsele şi ofertele speciale printre vizitatorii specialişti care ajung în pavilionul expoziţional.
Dacă nu mă înşel, vorbim aici chiar de o premieră europeană în ceea ce priveşte folosirea acestui sistem într-un Centru Expoziţional şi sperăm că va ajuta la stabilirea şi consolidarea relaţiilor de afaceri.
Virgiliu Hodorogea: În ce constă, mai exact? Mihai Costriş: Implementarea acestui proiect a început deja şi a fost testat la câteva din evenimentele care au avut loc în primăvară. Ce valoare adăugată aduce această aplicaţie participanţilor la eveniment? Fiecare expozant îşi poate crea profilul de companie şi îşi poate promova, prin intermediul acestei aplicaţii şi pe perioada expoziţiei, toate campaniile şi ofertele speciale.
Toţi vizitatorii care şi-au instalat această aplicaţie – potenţiali clienţi ai expozanţilor noştri – primesc, direct pe telefon, toate informaţiile, odată intraţi în târg. Cu cât prezentările şi campaniile sunt mai atractive, cu atât va creşte interesul clienţilor în vizitarea standurilor respective.
Acesta este numai unul din proiectele speciale pe care le pregătim în această toamnă.
În curând, vom lansa întregul program pe care l-am pregătit pentru a le oferi expozanţilor şi vizitatorilor noştri opor-tunitatea unor afaceri live de succes!