VERLA a aniversat 25 de ani
şi a prezentat cele mai noi soluţii creative pentru
publicitate şi decor interior la Print&Sign 2019
Interviu cu Dl. Vlad Verzea realizat de Virgiliu Hodorogea
Virgiliu Hodorogea: Suntem la Print&Sign 2019, în noul Pavilion B1, la o expoziţie cu tradiţie putem spune pentru că anul acesta expoziţia împlineşte 15 ani, existând noutăţi deosebite la toate standurile şi în special la firmele venite din partea de vest a ţării, în special de la Cluj-Napoca, aşa cum este şi firma VERLA care la rândul ei aniversează 25 de ani de activitate, iar domnul director Vlad Verzea are amabilitatea să ne prezinte câteva noutăţi despre echipamentele şi materialele de print expuse în aceste zile la stand. Vlad Verzea: Bună ziua. Mă numesc Verzea Vlad, sunt Business Development Manager la VERLA şi pentru aniversarea a 25 de ani de existenţă a firmei VERLA am venit la acest târg cu o gamă largă de echipamente în dorinţa noastră de a ne poziţiona ca unul dintre jucătorii importanţi de pe piaţa de echipamente, iar printre noutăţile pe care dorim să le prezentăm, cea mai importantă ar fi lansarea mondială a unui echipament ROLAND Print&Cut, fiind pentru prima dată când firma Roland DG din Japonia produce o imprimantă care realizează simultan print şi cutting la lăţime de 1,60 m.
Virgiliu Hodorogea: În aceste condiţii avem un preţ promoţional la acest târg pentru acest echipament japonez de la Roland DG, aici, la standul VERLA? Vlad Verzea: Avem un preţ promoţional pentru acest echipament în perioada târgului, preţul fiind de doar 13.990 euro. Până la urmă la această valoare poţi să-ţi cumperi un echipament cu care poţi să şi printezi, să faci şi cutting, deci poţi să faci până la urmă două joburi cu un singur echipament.
Virgiliu Hodorogea: În legătură cu partea de soft, şi pentru acest echipament va fi realizat în permanenţă upgrade-ul de către producător, cunoscându-se că întotdeauna apar variante noi de soft ulterior achiziţionării echipamentelor? Vlad Verzea: Da, se vor face upgrade-uri ulterior de către producător, iar acestea se vor face gratuit, o altă noutate fiind introducerea unor cerneluri la cantităţi de 750 ml şi de 1 litru care să aibă un preţ mai competitiv pe piaţă, situându-se astfel în trend cu noile preţuri la consumabile, astfel putem să vorbim aici despre o cerneală care costă maxim 100 euro/l , o cerneală originală, care este de o calitate foarte bună.
Virgiliu Hodorogea: Vă mulţumesc foarte mult pentru interviu, aveam şi imagini cu aceste noutăţi şi absolut tot ce veţi mai avea legat de aceste echipamente prezentate la Print&Sign 2019 vom publica ulterior pe site. Acest material este realizat pentru revista care va fi tipărită după târg, iar dacă doriţi, puteţi să lansaţi invitaţii clienţilor dumneavoastră chiar acum în cazul în care veţi avea prezentări la sediile dumneavoastră din Bucureşti sau din Cluj-Napoca în următoarele luni, până la sfârşitul anului. Vlad Verzea: Până la sfârşitul anului nu vom mai avea prezentări, dar se doreşte ca începând cu primăvara anului viitor, din 2020 să se facă un road show prin care aceste echipamente să poată fi văzute în cât mai multe oraşe din ţară.
Virgiliu Hodorogea: Aţi făcut deja un plan cu oraşele importante, Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca? Vlad Verzea: Am să vă pot spune mai multe despre toate acestea după jumătatea lunii noiembrie, dar deocamdată planul nu este definitivat, dorim să realizăm mai multe acţiuni atât pe partea de promovare de utilaje cât şi pe partea de promovare de materiale, în special materiale textile, deoarece pe acest segment noi estimăm o creştere foarte mare. Se vor realiza acţiuni comune cu firme partenere, dar mai multe detalii vă putem spune după jumătatea lunii noiembrie a acestui an.
Virgiliu Hodorogea: Vă mulţumesc pentru interviu şi încă o dată, LA MULŢI ANI pentru aniversarea celor 25 de ani! Vlad Verzea: Vă mulţumesc.