UNITECH Electro Power - O nouă identitate vizuală şi o nouă conducere UNITECH ELECTRO POWERcontinuă activitatea firmei UNITECH ELECTRONICS
După cei peste 15 ani în care Unitech Electronics ne-a obişnuit cu o prezenţa constantă în topul distribuitorilor de echipamente de print, pre-press şi post-press, sub conducerea domnului Constantin Petrescu, care la sfarşitul lunii iunie 2013 şi-a început procedurile pentru pensionare, a sosit momentul preluării conducerii de către domnul Mihai Alexandru, care a avut amabilitatea de a ne prezenta pe larg portofoliul de echipamente cu care Unitech Electro Power se adresează acum sub noua denumire pieţei tipografice din România, precum şi intenţiile de extindere a vânzărilor cu noi branduri.
Mihai Alexandru,director general - UNITECH Electro Power
Dacă la începutul acestui an firma Unitech Electronics a predat ştafeta firmei Unitech Electro Power inclusiv pentru activitatea de vânzare utilaje tipografice, iată că de la
1 iulie 2013 şi domnul director general, Constantin Petrescu, a predat conducerea firmei succesorului său, domnul Mihai Alexandru.
Să ne amintim că domnul Petrescu a asociat activitatea Unitech cu trei cuvinte: profesionalism, continuitate şi succes. Dacă în privinţa profesionalismului nu s-a schimbat nimic, echipa de vânzări şi service rămânând aceeaşi, pentru a avea succes activitatea trebuia să continue, fiind preluată de Unitech Electro Power.
Noul director general, Mihai Alexandru, este hotărât să menţină firma Unitech printre furnizorii importanţi de utilaje pentru industria tipografică. În acelaşi timp, domnul Alexandru este de acord cu predecesorul său că trebuie demonstrat clienţilor Unitech faptul că pot avea încredere atât în utilajele oferite cât şi în echipa tehnică de service.
“Pentru Unitech, vânzarea liniilor complete de utilaje tipografice rămâne valabilă în continuare”, a concluzionat domnul Mihai Alexandru. Astfel, pentru pregătirea formei de tipar, Unitech oferă CTP-uri de la IPA Systems din SUA şi maşini de developat de la OVIT-Italia.
Pentru tipar puteţi găsi la Unitech Electro Power oferta maşinilorSAKURAI din Japonia, genul de maşini specializate în tipar policromie pe carton.
Oferta este completată cughilotineMAXIMA-Cehia şi IDEAL-Germania, alături de
echipamentele de finisare ale renumitei firme italieneşti INTROMA IPA SISTEMS.
O gamă foarte variată de maşini de finisare este oferită de firma HORIZON din Japonia – nu lipsesc maşinile de fălţuit, colatoarele, maşinile de broşat sau de executat reviste.
O altă dovadă de continuitate a activităţii firmei Unitech este echipa tehnică condusă de domnul Mircea Sibianu, director vânzări - UNITECH Electro Power, care a subliniat faptul că:
“practic, Unitech oferă orice tip de maşină tipografică, inclusiv ştanţe şi maşini de laminat. Se poate spune că oferta Unitech este, cu unele excepţii, una de tip japonez”.
Mircea Sibianu, director vânzări - UNITECH Electro Power a subliniat la rândul său:Dincolo de experienţa vânzărilor din ultimii 15 ani care au permis realizarea unor oferte speciale în ceea ce priveşte raportul calitate-preţ, trebuie precizat gradul înalt de specializare al tehnicienilor de la service – aceştia pot interveni pe o gamă foarte largă de utilaje şi pot asigura o funcţionalitate optimă a acestora.
În final, dar nu în ultimul rând, poate cea mai importantă latură a activităţii Unitech o constituie continuitatea asigurării de suport financiar pentru proprii clienţi – pentru că să nu uităm că Unitech a fost prima firmă furnizoare de utilaje tipografice din România care a oferit leasing pentru acest gen de maşini.
Astăzi, firma Unitech colaborează cu firme specializate care pot oferi oricărui client o variantă specifică de finanţare. Ceea ce caracterizează activitatea derulată de Unitech sunt dialogul permanent şi colaborarea cu toţi clienţii firmei, dar şi cu furnizori de echipamente care nu se află în portofoliul Unitech Electro Power.
Astfel, domnul Mircea Sibianu consideră un adevărat parteneriat atât relaţiile cu clienţii cât şi cu firmele concurente: „Noi, firmele furnizoare de maşini tipografice, nu trebuie doar să fim adversari, ci dimpotrivă, cred că trebuie să fim uniţi şi să colaborăm pentru a oferi clientului varianta ideală atât ca preţ cât şi din punct de vedere calitativ".