PROFI PRINT
Print şi design de interior
inclusiv 3D, dar şi pentru exterior:
STEAGURI - CORTURI - PRELATE -
COLANTĂRI AUTO Dublă expunere la Print & Sign 2017 Interviu cu Adrian Profir realizat de Virgiliu Hodorogea
Virgiliu Hodorogea: La “Print & Sign 2017” avem un stand absolut spectaculos PROFI PRINT la domnul Adrian Profir, care are expuse diverse tipuri de materiale publicitare şi mesh-uri, dar în acelaşi timp avem realizată în totalitate şi o construcţie de stand deosebită, construcţie de stand care se regăseşte şi în cadrul unor lansări de produse şi a unor lansări de magazine, mai exact a unor linii de comerţ prezente atât în Bucureşti, cât şi în ţară acolo unde firma PROFI PRINT a fost chemătă să realizeze decorarea unor spaţii comerciale.
Am să vă rog domnule director să ne spuneţi câteva lucruri despre construcţia acestui stand la “Print & Sign 2017”, după care vom continua cu a prezenta tot ceea ce face PROFI PRINT pe piaţa românească de publicitate la acest moment. Adrian Profir:Bună ziua. În primul rând mulţumim pentru oportunitatea de apariţie în revistă şi interviu, într-adevăr ne-am dorit o imagine de impact, ne-am dorit să fim o pată de culoare în această expoziţie, şi am încercat să fim cât mai atractivi şi să prezentăm lucrurile cât mai colorat.
Virgiliu Hodorogea: Aveţi în primul rând expuse diverse materiale publicitare, litere volumetrice, aveţi pereţi cu iluminare din spate, în ansamblu toată această construcţie de stand a fost făcută pe o multitudine de materiale publicitare speciale inscripţionate cu diverse echipamente pe care le aveţi în dotare acum la PROFI PRINT.
Adrian Profir: Da. Într-adevăr, tot ceea ce este prezentat în cadrul acestui stand este realizat in-house la Profi Print, pentru că deţinem o varietate de echipamente dedicate tuturor formelor de publicitate in-door şi out-door, şi probabil la acest moment oferim cea mai variată gamă de expunere şi de comunicare vizuală atât in-door cât şi out-door.
Avem prezentată varianta de tipar digital pe suport textil, toată gama, tot ce însemană tipar digital pe suport PVC, suport în rolă, plăci rigide şi implicit pentru zone derivate în care avem standuri din metal, plastic, PVC, carton, şi mai ales combinaţii ale acestora care sunt la mare căutare pentru lanţurile de magazine ele având o marjă mai mare de impact vizual decât un eventual reper unic/la mp.
Încercăm să aducem lucruri noi, inovative, propuneri diferenţiate faţă de concurenţă, şi se pare că prin multă muncă şi imaginaţie alături de echipa noastră suntem pe un trand ascendent şi acest lucru se vede cu ochiul liber.
Virgiliu Hodorogea: Trebuie să subliniez şi faptul că v-aţi mărit foarte mult inclusiv hala de producţie pentru ca să vă puteţi permite o producţie atât de diversificată. Puteţi să-mi daţi câteva detalii şi legat de noile achiziţii de echipamente pe care le-aţi făcut în anii 2015 - 2017?
Adrian Profir: Într-adevăr, ne-am extins fabrica, avem o extindere de 1200mp pentru finisaj şi producţii speciale, iar în perspectivă avem încă o mărire în anul 2018.
O hală mult mai mare, o extindere de cca. 5000 mp, care sper s-o terminăm până la finele anului 2018, iar pe partea de tehnologie, întotdeauna suntem în pas cu trendul, investim în cele mai noi tehnologii inovative.
În anul 2016 am avut probabil cel mai mare boom din punct de vedere al achiziţiilor, ne-am făcut investiţii de peste 1 milion de euro în echipamente, am continuat cu construcţia halei şi am realizat achiziţia companiei Rander, care ne-a adus un plus evident, care se vede de altfel în cifre şi în ceea ce oferim.
Virgiliu Hodorogea: Am să vă rog acum să ne spuneţi la final şi o părere despre târgul “Print&Sign 2017”, pentru că aţi avut o poziţie foarte bună, practic sunteţi poziţionaţi chiar la intrarea în târg, ne bucurăm de acest lucru în primul rând pentru că este unul dintre standurile cele mai spectaculoase. Adrian Profir:Mulţumim pentru remarcă. Într-adevăr am avut chiar două zone de expunere, am avut şi în exterior, dar vremea nu a fost tocmai potrivită, a fost un vânt foarte puternic timp de câteva zile.
Avem afară o zonă de expunere în care am prezentat partea de prelate de camion inscripţionate, partea de textile, zona de corturi personalizate, steaguri şi sisteme de steag.
Virgiliu Hodorogea: Le vom cuprinde într-un reportaj foto şi pe acestea.
Adrian Profir: Sigur. Şi partea de colantări auto, dacă tot a fost acest concurs foarte mediatizat de organizatori şi de cei doi furnizori mari de materiale, Algernon şi Leykom.
Am avut expusă şi noi o maşină colantată de echipa noastră, afară, iar în interior este într-adevăr, acest stand care ne mândrim cu el şi este posibil să mai participăm şi la alte târguri deoarece am avut un real succes.
Virgiliu Hodorogea: Vă mulţumesc foarte mult pentru acest interviu şi vă dorim în primul rând să realizaţi lansări de spaţii comerciale cât mai deosebite pentru că am înţeles că acestea sunt cele mai profitabile pentru dumneavoastră.
Adrian Profir: Într-adevăr, acesta este zona de target, spaţii comerciale şi tot ceea ce înseamnă comunicarea vizuală in-door şi management la raft.
Aceasta este ţinta noastră.
Virgiliu Hodorogea: Vă mulţumesc încă o dată. Adrian Profir:Mulţumim şi noi.