“Eu personal sunt dezamăgit deoarece au fost puţini vizitatori faţă de anul trecut şi faţă de nivelul de expunere pe care l-am avut...
Nu mai pot să vorbesc de clienţi! Vă spun despre vizitatori,
MULT MAI PUŢINI decât anul trecut!”
Interviu cu Nistor Gheorghe - Manager NIS Electronics realizat în ultima oră- la Print&Sign 2015 de Virgiliu Hodorogea
Suntem cu domnul Nistor Gheorghe la Print & Sign 2015, untr-un stand NIS Electronics în care sunt expuse o gamă completă de echipamente tipografice, categoric un stand mai bun decât cel din 2014. Nistor Gheorghe: Avem un stand dublu faţă de cel de anul trecut, cu peste 60 de echipamente expuse. Eu personal sunt dezamăgit deoarece au fost puţini vizitatori faţă de anul trecut şi faţă de nivelul de expunere pe care l-am avut.
Nu am adus echipamente numai ca să vând şi efectiv am adus şi cu un scop educativ. Să pot să informez oamenii, să vadă ce echipamente noi sunt pe plan mondial ş.a.m.d. Singurul lucru care consider că este mult mai bun la târgul de anul acesta faţă de anul trecut este faptul că TOŢI EXPOZANŢII şi-au dat silinţa în a-şi crea standuri personalizate - foarte atractive, care au ridicat nivelul de spectaculozitate al târgului.
Referitor la numărul echipamentelor pe care l-aţi adus anul acesta, din ce-mi dau seama acesta s-a dublat. Nistor Gheorghe: Sigur mai mult, am adus de trei ori mai multe echipamente acum în 2015.
Care au fost părerile clienţilor faţă de diversitatea echipamentelor prezentate de către dumneavoastră? Nistor Gheorghe:Am fost dezamăgit deoarece parcă a fost un dezinteres.
Concret, n-am văzut un interes special pentru faptul ca poate să vină într-un stand unde să vadă toate tipurile de echipamente. Deci din punct de vedere al publicului vizitator mi se pare că a fost mult mai slab decât anul trecut.
Practic aţi avut mai puţini clienţi la stand anul acesta decât aţi avut în anul 2014? Nistor Gheorghe:Nu mai pot să vorbesc de clienţi!Vă spun despre vizitatori, MULT MAI PUŢINI decât anul trecut! Clienţii sunt clienţi, vizitatorii sunt vizitatori.
În acest caz consideraţi că poziţionarea târgului în pavilionul central ar fi mai bună decât poziţionarea din pavilioanele laterale?
Nistor Gheorghe: Din acest punct de vedere nu pot să fac o afirmaţie. Mie mi s-a părut bine şi aici. Poate chiar mai bine decât în Pavilionul Central.
Deci poziţionarea o consideraţi mai bună decât în Pavilionul Central.
Atunci, de ce credeţi că au fost mai puţini clienţi şi vizitatori?
Nistor Gheorghe: Este greu de spus. Nici măcar organizatorilor nu pot să le reproşez acest lucru pentru că ştiu că au făcut eforturi mari pentru popularizarea târgului.
Ar putea fi vinovată perioada de desfăşurare de vină? Este prea devreme la începutul lunii septembrie?
Nistor Gheorghe:S-ar putea ca perioada aleasă, chiar înainte de începerea şcolii, să nu fi fost o perioadă chiar bună şi poate dacă se ţinea şi sâmbătă, nu se ştie. Mi se pare nelalocul ei să nu ţi expoziţia şi sâmbătă.
Sunt mulţi care sunt în timpul săptămânii ocupaţi şi sâmbăta vin să vadă târgul, dar să nu avem în vedere numai aspectul comercial ci să avem în vedere şi un scop puţin educativ.
Consideraţi că ziua de sâmbătă îndeplineşte acest criteriu pentru partea educativă. Sunt foarte mulţi care consideraţi că ar veni la final de săptămână, în loc să vină după program, după servici în cursul săptămânii?
Nistor Gheorghe: Ar putea mai mulţi să înceapă să cunoască şi câte ceva despre industria tipografică. Mulţi ar fi venit spun eu şi sâmbătă şi duminică. Dar este doar o părere a mea. Nu este obligatoriu să fie aşa.
Eu vă mulţumesc foarte mult şi mă bucur într-adevăr că am văzut unul dintre cele mai complete standuri la dumneavoastră, la Nis Electronics. Mai sunt şi alte standuri cu foarte multe echipamente, dar la dumneavoastră gama este completă pentru partea de finisare. Aveţi şi un vârf de lance, pe care l-aţi adus în acest an la Print & Sign, un echipament pe care doriţi să-l scoateţi în evidenţă?
Nistor Gheorghe:Este linia Touchline, linie de biguit şi perforat selectiv pe lungime şi lăţime.
Am adus şi o linie completă de laboratoare foto, de executat albume şi tot ca noutate am adus noua variantă la ghilotinele GRAFCUT şi ca informaţie, la 1 septembrie 2015, deci practic cu ocazia târgului, am încheiat contractul cu GRAFCUT şi am devenit unic distribuitor.
Vă mulţumesc pentru această prezentare şi vă aşteptăm la următorul târg Print & Sign sau cu altă ocazie, când mai aveţi un eveniment propriu organizat la Nis Electronics.
Nistor Gheoghe: Ar mai fi pentru noi încă o noutate de subliniat, faptul că am adus şi echipamente pentru ambalat dedicate nu neapărat doar industriei tipografice ci se pot utiliza şi folosi în orice industrie, inclusiv transportoare de echipamente.
Deci aţi expus şi echipamente pentru industria de ambalat?
Nistor Gheoghe: Da. Dar nu neapărat. Deocamdată pentru industria tipografică dar care se pot utiliza şi în alte industrii.
Iar linia de echipamente pentru laboratoarele foto ce marcă este?
Nistor Gheoghe: FASTBIND de producţie finlandeză.
Vă mulţumesc încă o dată pentru interviul acordat şi vă doresc vânzări foarte bune pentru echipamentele de la Nis Electronics.
Nistor Gheoghe: Mulţumesc frumos.