AnemonaCom a aniversat 15 Ani
prezentând o serie de echipamente
noutăţi absolute pe piaţa românească Interviu cu domnul Adrian Niculae - General Manager
şi cu domnul Liviu Niculae - Executiv Manager realizat de Virgiliu Hodorogea la târgul Print&Sign 2015
Virgiliu Hodorogea: Astăzi la Romexpo, Anemona Com aniversează 15 ani prin prezentarea unor echipamente care constituie noutăţi pe piaţa românească, unele dintre ele fiind prezentate şi la Print&Sign 2015 în cadrul celui mai mare stand pe care AnemonaCom la avut de-a lungul celor 15 ani de prezenţă pe piaţa din România.
Am să vă rog pe dumneavoastră domnule Adrian Niculae să începeţi această prezentare de echipamente noi.
Adrian Niculae:În primul rând vreau să vă mulţumesc că sunteţi alături de noi la Aniversarea a 15 ani de activitate şi de asemenea doresc să mulţumesc tuturor partenerilor cu care am crescut împreună în toată această perioadă frumoasă.
Principalele noutăţi cu care am venit la târg anul acesta sunt echipamente pentru finisarea documentelor dar şi echipamente destinate producţiei publicitare.
Sunt ultimele apariţii în domeniu ale producătorilor cu care colaborăm de la început şi cu care am păstrat o relaţie foarte bună datorită seriozităţii şi a profesionalismului de care au dat dovadă în toţi aceşti ani.
Totodată, prin discuţiile care le-am avut de-a lungul timpului cu partenerii noştri din producţie, am identificat nevoile şi tendinţele pieţei şi am acţionat în consecinţă prin a aduce toate aceste noutăţi de care suntem foarte mândri.
De altfel, pentru a sărbători şi pe acest plan cum se cuvine, este pentru prima oară când Anemona Com prezintă la târg atât de multe echipamente şi consumabile în premieră.
Virgiliu Hodorogea: Domnule Liviu Niculae pe dumneavoastră v-am văzut în fiecare zi la acest târg înconjurat de foarte mulţi clienţi şi am să vă rog să ne spuneţi care au fost principalele echipamente care au constituit atracţii deosebite pentru clienţi la acest târg?
Liviu Niculae:Într-adevăr anul acesta am avut foarte mulţi clienţi la standul nostru, majoritatea fiind interesaţi desigur de noutăţile în domeniu, pe care de altfel le şi anunţasem în prealabil prin diferite mijloace de comunicare.
Din domeniul finisării documentelor, principalele atracţii au fost echipamentul de broşat cu PUR, echipamentele profesionale solide pentru îndosariere şi în acelaşi timp pentru producţia calendarelor şi agendelor, laminatoarele în rolă pentru producţie medie şi mare.
În ceea ce priveşte producţia publicitară, principalele echipamente care au atras atenţia au fost bineînţeles tot noutăţile de anul acesta şi anume imprimantele UV, capsatoarele de banner cu capse din plastic, presele de transfer termic pneumatice cât şi plăcile de aluminiu personalizabile prin sublimare cu un efect deosebit.
Totodată demostraţiile live făcute la stand au ajutat vizitatorii să înţeleagă perfect funcţionalitatea echipamentelor şi în acest sens să le fie mult mai uşor să concluzioneze dacă este potrivit pentru ceea ce doresc să realizeze.
Virgiliu Hodorogea: Domnule Adrian Niculae care sunt intenţiile de dezvoltare a porto-foliului de produse AnemonaCom în continuare, pentru că anul viitor vom avea Drupa 2016 şi cu siguranţă acest fapt va conduce la o intenţie mai accentuată de noi achiziţii şi din partea tipografiilor dar şi din partea agenţiilor de media din România?
Adrian Niculae: În continuare suntem interesaţi cu siguranţă să ţinem pasul cu tehnologia şi să le oferim partenerilor noştri ultimele soluţii din domeniu.
Vom continua dezvoltarea atât pe partea de finisare documente cât şi pe partea de producţie publicitară. În acelaşi timp vom oferi suport tehnic pentru fiecare echipament pe care îl instalăm, deoarece eu cred că acest aspect este foarte important într-o relaţie de parteneriat şi mai ales în business-ul în care activăm.
Virgiliu Hodorogea: În încheierea acestui scurt interviu am să vă solicit şi o părere vis-a-vis de condiţiile de desfăşurare ale târgului Print&Sign 2015 şi despre intenţiile dumneavoastră legate de o eventuală participare peste doi ani la acest târg.
Adrian Niculae: Comparativ cu alte ediţii, sunt convins că în ceea ce priveşte modalitatea de desfăşurare a târgului, se pot îmbunătăţi anumite proceduri organizatorice.
Pentru noi cel puţin, târgul Print&Sign este reprezentativ şi este deasemenea prilejul prin care sărbătorim şi mulţumim partenerilor noştri.
Cu siguranţă vom fi prezenţi şi în 2017.