Linkedin

Facebook
Twitter












































































































drupa 2024


dna - drupa next age:
Platform for networking and new business



Zona specială drupa next age (dna) pregăteşte scena pentru noii veniţi şi tinere talente din sectorul industriei de tipar şi a ambalajelor într-o manieră direcţionată.

_

Deborah Corn şi Frank Tueckmantel, doi parteneri cu renume, având o experienţă de lungă durată în industrie pentru organizarea şi proiectarea acestui show-in-show dedicat pentru tehnologii transversale, reprezintă alegerea organizatorilor drupa pentru show-ul din anul 2024.

Idei mari, bugete mici
Idei mari, bugete mici - reprezintă condiţiile reale în care multor companii tinere le este greu să stabilească contactele potrivite şi să-şi stabilească soluţiile interesante şi de viitor pe piaţă.
Pentru acest grup ţintă, drupa a creat această platformă specială: drupa next age (dna).
Aici, noii veniţi, tinerele talente, start-up-urile şi întreprinderile cu vechime pot stabili relaţii pe baza unor condiţii echitabile, pot găsi parteneri de cooperare potriviţi şi pot schimba idei de afaceri inovatoare.

Pentru unii participanţi, aceasta este ocazia de a se prezenta în faţa unui public profesional internaţional pentru prima dată.
„În era digitală de astăzi, există un lucru pe care tehnologia nu îl poate înlocui: comunicarea personală”,
explică Frank Tueckmantel, care împreună cu Deborah Corn este responsabil pentru modelarea programului ADN.(dna - drupa next age)
„Iată de ce marketingul faţă în faţă contează: niciun Tweet, Snap sau Chat nu poate înlocui vreodată o conexiune umană reală.
Marketingul faţă în faţă este totul despre vizibilitate şi încredere. În plus, interacţiunea în persoană stimulează implicarea.
Din acest motiv, sunt onorat şi încântat să lucrez împreună cu drupa la programul drupa dna 2024, şi sper să mă implic activ alături de participanţii care vor fii parte la cea mai mare întâlnire pe care industria noastră o are de oferit.”

Participarea este uşoară datorită Plug-and-Play
Pentru a menţine obstacolele de participare scăzute, “drupa for dna” se concentrează pe un concept de stand transparent cu module flexibile şi Plug-and-Play.
Prezentări, discuţii şi interviuri pe scena
ADN(dna - drupa next age) completează zona expoziţională din Hala 7.0, oferind formula ideală pentru a cuceri investitorii cu noi modele de afaceri, soluţii de produs şi tehnologii.
Temele focale la “dna - drupa next age” vor include, printre altele: producţie aditivă, inteligenţă artificială, inteligenţă de afaceri, materiale noi, economie de platformă, întreţinere predictivă, electronică imprimată, servicii la distanţă, modele noi de afaceri şi design de proces.
În prezent, companiile interesate se pot înscrie în continuare pentru a participa la Forumul dna – şi există chiar mai multe modalităţi de a se implica: ca expozant, sponsor sau speaker.
dna - drupa next age este „Big Bang” pentru companii noi, idei noi şi perspective proaspete care vor forma şi vor defini viitorul tipăritului”, confirmă Deborah Corn.

„Programul nostru organizat este conceput pentru a oferi o scenă globală pentru conversaţii globale concentrate pe tehnologie, instrumente şi oameni care împing industria înainte şi oferă oportunităţi unice de afaceri pentru lanţul valoric al comunicaţiei grafice.
Îi încurajez pe toţi să treacă pe la Hala 7.0 în timpul petrecut la drupa pentru ca să obţină un avans în crearea unui viitor profitabil.”

Companiile care expun sau ar dori să participe în calitate de sponsor la forumul de tendinţe dna - drupa next agevor fi asistate de Benedikt Salmen din echipa de coordonare drupa.
(SalmenB@messe-duesseldorf.de).

Companiile interesate să apară ca vorbitori pot obţine mai multe informaţii de la Deborah Corn (deborah@printmediacentr.com)
şi Frank Tueckmantel (tuecki@mac.com).

Despre Deborah Corn:
Deborah Corn este ambasador internaţional pe platforma The Printerverse, oferind inspiraţie de imprimare, educaţie şi resurse profesioniştilor din imprimare şi marketing din întreaga lume, ajutându-i să obţină succesul creativ şi în afaceri prin materialele lor tipărite.
Ea este gazda podcasturilor de la The Printerverse care rulează în 146 de ţări, producător ProjectPeacock.TV, fondator al Zilei Internaţionale a Imprimării, Print Across America şi Girl #1 at Girls Who Print – cea mai mare organizaţie independentă, globală pentru femei din industrie.
Prin intermediul site-ului ei PrintMediaCentr.com, prin eforturile de conţinut şi canalele sociale, Deborah se află în contact cu peste 250.000 de profesionişti în imprimare, cumpărători de imprimare, agenţi de marketing şi studenţi din întreaga lume.

Despre Frank Tueckmantel:
Frank Tueckmantel, Ambasador al Marketingului Face-To-Face,
şi-a petrecut întreaga carieră în industria tipăritului.
În ultimul său rol la EFI, a fost vicepreşedinte al marketingului corporativ.
În acest rol, el şi echipa sa au supravegheat toate activităţile de marketing faţă în faţă la nivel mondial, cum ar fi activităţile de expoziţii comerciale şi evenimente pentru clienţi.

Despre drupa:
Sub umbrela megatendinţelor durabilitate şi digitalizare, sectorul internaţional de imprimare şi ambalare se va întâlni la drupa în perioada 28 mai - 7 iunie 2024.
Drupa, cel mai important târg mondial de tehnologii de imprimare este sinonim cu inspiraţie, inovaţii, transfer de cunoştinţe de înaltă ţinută şi interconectare intensă.
Aici se întâlnesc cei mai importanţi factori de decizie internaţionali ai industriei şi fac schimb de tendinţe tehnologice actuale şi dezvoltări inovatoare.

Pentru detalii despre program, parteneri şi vorbitori ai fiecărui forum special, consultaţi: www.drupa.de