Al 9-lea All in Print China a atins noi culmi cu un spaţiu de expoziţie şi un număr de vizitatori record
Al 9-lea All in Print China s-a încheiat cu succes la Shanghai în noiembrie 2023.
Expoziţia de anul trecut a acoperit mai mult de 110.000 de metri pătraţi cu 1.003 furnizori profesionişti din industria de imprimare şi ambalare, cu participanţi din 14 ţări şi regiuni, inclusiv China, Germania, India, Coreea şi Japonia.
Ei au reprezentat întregul sistem tehnologic al sectorului de tipărit, inclusiv edituri, ambalaje din hârtie, ambalaje flexibile şi etichetare.
Obiectivul participării lor a fost de a promova noile tehnologii în tendinţe de-a lungul lanţului industrial. Un total de 108.136 de vizitatori comerciali din 126 de ţări din întreaga lume au participat la evenimentul de 4 zile, care a primit 148.165 de vizite în total, dintre care, 10.164 de vizitatori internaţionali, aceştia reprezentând aproximativ 10%. „Anul 2023 a marcat cea de-a 20-a aniversare aAll in Print China.
Această piatră de 20 de ani are o mare importanţă şi simbolizează un nou început pentru a susţine progresul. All in Print 2023 şi-a îndeplinit marile aşteptări cu un spaţiu expoziţional record şi având cel mai mare număr de vizitatori din istoria evenimentului.
Această realizare dovedeşte şi mai mult revenirea rapidă a industriei de imprimare la nivel mondial”,
a declarat Evian Gu, director de divizie al Messe Düsseldorf (Shanghai) Co., Ltd.
Cumpărătorii internaţionali mult aşteptaţi au manifestat o intenţie puternică de a face achiziţii. Cererea de achiziţii de la companiile autohtone a revenit, de asemenea, aceasta manifestându-se în mod clar din prima jumătate a anului, stimulând astfel o atmosferă de tranzacţionare ferventă în timpul evenimentului.
În consecinţă, All in Print se numără acum printre cele mai de impact şi mai productive târguri comerciale din industria tipăririi şi ambalajelor pentru crearea de reţele şi desfăşurarea afacerilor în Asia.
Categorii largi au fost pionier pentru inovaţiile din industrie Al 9-lea All in Print a avut loc la S.N.I.E.C.Shanghai New International Expo Center, cuprinzând 9 săli (N1-N5 şi W2-W5), cu accent pe 7 teme principale: imprimare digitală, prepress şi digitizare, tipărire cuprinzătoare, poştă inteligentă, presă, ambalare cuprinzătoare, materiale inovatoare şi industria de etichete şi ambalaje flexibile.
În cadrul a două Show-uri dedicate au fost prezentat două Zone Specializate:
-
Fabrica de digitalizare a tipăririi
şi
- Fabrica de inovaţie,
dar şi o Zonă Specială cu prezentări ale realizărilor digitalizării industriei tipografice din Delta fluviului Yangtze. Evenimentul s-a concentrat pe transformarea digitală şi AI a industriei tipografice, conectând toate aspectele ecosistemului lanţului industrial şi a oferit o platformă pentru schimburi şi realizări ştiinţifice şi tehnologice.
Expozanţi internaţionali şi autohtoni s-au reunit la târg, mărci renumite la nivel mondial, inclusiv Canon, Epson, Kyocera, Manroland Goss, Dupont, Tesa, DIC Corporation, Toyo Ink şi APP, alături de companii chineze precum Masterwork, Founder, Zenbo, UP Group, Zhongde, Guangming, JMD, Ounuo, Jingang, Fangbang, Shield, Inkj, Cron şi Weigang.
Sute de companii şi-au dezvăluit cele mai recente produse în cadrul expoziţiei, prezentând o serie de ceremonii de debut dar şi noutăţi absolute/seria zero care au insuflat industriei o perspectivă nouă asupra inovaţiei şi dezvoltării.
Intenţiile de cumpărare ale companiilor autohtone revin în timp ce cumpărătorii din străinătate continuă să câştige putere de cumpărare puternică.
D-na Sabine Geldermann, Director drupa, a menţionat: „Sunt încântată să văd că, după 20 de ani de dezvoltare, All in Print China, ca membru al drupa,a atins un nou record cu cea mai mare suprafaţă expoziţională din istoria târgului dar şi cu numărul de vizitatori.”
Sălile expoziţionale au fost pline în timpul evenimentului de patru zile. Procentajele de pre-înregistrare şi de vizită la spectacole au fost ambele la cote maxime.
În ceea ce priveşte participarea grupurilor, grupurile de cumpărători din peste 110 asociaţii interne, cuprinzând asociaţii de tipărire, ambalare şi terminale din mai multe provincii, oraşe şi regiuni, au fost atrase de spectacol. Aproape 40 de grupuri internaţionale de cumpărători au participat la expoziţie, iar numărul total de participanţi a stabilit un nou record.
În plus, intenţiile de cumpărare ale vizitatorilor naţionali şi internaţionali au revenit, ceea ce a dus la o revigorare după trei ani de cerere reţinută.
Au fost semnate numeroase contracte şi pe echipamente au apărut marcaje ca „Vândut”, ducând la stabilirea de noi parteneriate, dar au fost şi semnări de comenzi între diverşi expozanţi şi vizitatori. Potrivit datelor finale, cel de-al 9-lea All in Print a generat miliarde de yuani în tranzacţii directe şi contracte de colaborări ulterioare, servind drept impuls semnificativ pentru creşterea şi expansiunea continuă a industriei tipărite.
În timpul şi înainte de spectacol, au fost transmise în direct 38 de prezentări, cuprinzând şase teme: „Bigshots vizitează spectacolul”, forumuri concurente, prezentări ale expozanţilor, lansări de produse noi, cursuri de experţi tehnici şi sesiuni de matchmaking pentru cumpărători de peste mări.
Aceste evenimente şi programe au oferit vizitatorilor profesionişti o analiză tehnică aprofundată şi lansări de noi produse, rezultând un trafic semnificativ şi un impact substanţial.
Până acum, prezentările au primit peste 200.000 de vizualizări pe web şi se aşteaptă să aibă un impact de durată dincolo de spectacol.
Au trecut două decenii de la înfiinţarea All in Print în 2003.
În tot acest timp târgul a promovat şi a generat creşterea industriei tipărite din China. All in Print, una dintre cele mai importante expoziţii globale, va servi drept platformă şi va juca un rol vital în convergenţa şi creşterea tehnologiei de imprimare la nivel mondial şi a producţiei de imprimare din China.
Cel de-al 10-lea All in Print China este programat să aibă loc în anul 2024
în perioada28-31 octombrie,
la S.N.I.E.C. Shanghai New International Expo Center.
Aşteptăm cu nerăbdare să ne vedem! Contact media/vizitator: d-na Amily Deng - Manager Marcom Telefon: +86 21 6169 8310; E-mail: Amily.Deng@mds.cn