„Săptămâna inovaţiei”în perioada 19-23 octombrie 2020.
Ofensiva inovaţiilor Heidelberg
în domeniul ambalajelor
pentru o piaţă în creştere
Interconectarea completă a proceselor de tipărire tip end-to-end pregătită pentru a fi prezentată în direct pentru prima dată începând din 19 octombrie 2020
Lansarea va avea loc în „Săptămâna inovaţiei” în perioada 19-23 octombrie 2020.
Sub sloganul
„Desfăşuraţi-vă potenţialul”, Heidelberg va prezenta o multitudine de inovaţii despre echipamente de producţie care se concentrează pe domeniile de ambalaje şi tipar comercial, inclusiv prin imprimare autonomă, prezentări de - soluţii de ultimă oră, Smart Print Shop şi Push-to-Stop.
Săptămâna inovării va avea loc prin streaming live, precum şi cu prezenţa publicului faţă în faţă în locaţia Wiesloch / Walldorf.
Heidelberg a avut deja o experienţă pozitivă în utilizarea canalelor digitale în prezentarea inovaţiilor care au fost planificate pentru drupa din acest an.
„Vom investi mai mult în concepte noi, atât în târguri virtuale, pentru a asigura o comunicare cât mai strânsă şi mai individuală / directă cu clienţii, precum şi în evenimente regionale pe pieţele noastre aflate în creştere. Aceasta înseamnă că vom putea să ne aliniem în mod constant la aşteptările clienţilor noştri”, spune Rainer Hundsdörfer, CEO al Heidelberg.
„Săptămâna inovaţiei ne va permite acum să comunicăm cu clienţii noştri cât mai curând posibil şi să prezentăm ofensiva noastră inovatoare”.
Dialogul faţă în faţă va continua să fie în centrul atenţiei la centrele unice de presă din Wiesloch / Walldorf, Atlanta, Shanghai, Sao Paulo şi Tokyo,
unde ne putem angaja direct să răspundem întrebărilor şi nevoilor specifice ale clienţilor noştri.
În centrele permanente, Heidelberg oferă tuturor clienţilor săi dar şi altor părţi interesate acces specific la pulsul pieţei, la demonstraţii de produse şi soluţii, printr-o multitudine de posibilităţi de comunicare directă cu specialişti în aplicaţii, precum şi cursuri extinse de pregătire.
Centrele de presă au devenit deja locaţii consacrate pentru ca toţi clienţii să experimenteze prin intermediul demonstraţiilor live şi pentru validarea investiţiilor.
În general, Heidelberg primeşte anual câteva mii de clienţi în propriile sale spaţii demo din întreaga lume.
Covid-19 a accelerat trecerea către evenimente digitale şi locale.
Deşi nu există nicio modalitate de a şti care va fi impactul virusului Corona anul viitor, Heidelberg trebuie să ia o decizie acum. Astfel, compania a decis să nu participe la târguri internaţionale anul viitor şi astfel nu va participa la drupa.
În 2021, drupa va fi un eveniment foarte diferit - restricţiile de călătorie globale şi reglementările de igienă înseamnă semnificativ mai puţini vizitatori şi constrângeri de comunicare. Târgurile tradiţionale internaţionale cu cabine şi săli aglomerate vor fi foarte probabil greu de implementat şi probabil îşi vor pierde statutul de evenimente de întâlnire globală pentru clienţi şi producători. În calitate de partener de lungă durată la drupa, Heidelberg va fi fericit să continue să-şi ofere experienţa când vine vorba de alinierea conceptelor viitoare de târguri cu noile posibilităţi digitale şi cerinţele clienţilor.