În standul GEKOde la Print&Sign 2017
au fost prezentate echipamentele Mimaki Tx300P-1800,
Mimaki JV300-130,
Mimaki JV300-160
şi Mimaki UJF3042 Interviu cu Lazăr Panov - General Manager GEKO
realizat de Virgiliu Hodorogea
Virgiliu Hodorogea: Suntem cu domnul Lazăr Panov la “Print & Sign 2017” în standul GEKO unde sunt prezentate trei echipamente cap de serie de la MIMAKI .
Am să vă rog domnule Lazăr Panov să ne faceţi o prezentare cât mai completă a acestor echipamente, pentru că înţeleg că toate sunt noutăţi pentru piaţa din România în acest moment. Lazăr Panov: Aşa este, ele sunt noutăţi pentru piaţa românească. în momentul de faţă ne aflăm lângă un Mimaki Tx300P-1800 Textile Printer, un echipament care imprimă direct pe textile cu cerneală pe bază de pigment. Poate să imprime atât direct pe ţesătură naturală cât şi sintetică.
Acest echipament foloseşte o cerneală de pigment care scurtează foarte mult procesul de post-tratare, astfel putem să folosim doar calandrul sau presa termică şi materialul este gata de dat mai departe pentru prelucrare, pentru croit, cusut, ş.a.m.d.
Virgiliu Hodorogea: În afară de echipamentul care printează pe textil ce alt echipament large format mai aveţi acum în stand destinat pentru realizarea reclamelor (stradale) out-door? Lazăr Panov: Pentru reclamă stradală avem ceva expus, dar nu este noutate 2017, au mai fost expuse la târgul de anul trecut, sunt echipamentele MIMAKI JV300-130 şi JV300-160, unul este printer iar celălalt este primer şi cutter incorporat, sunt foarte bune atât pentru exterior cât şi pentru interior, au o rezoluţie maximă de până la 1440 dpi, picătură foarte fină începând cu 3,8 pico/l.
În afară de cele două echipamente, mai avem şi alte noutăţi şi anume echipamentul cu print direct pe promoţionale, Mimaki UJF3042, format 60x42cm, culori CMYK, Lac ALB, având şi primer simultan, este unicul echipament care oferă primer selectiv spre deosebire de concurenţă.
Viteza de print bate cam tot ceea ce este pe piaţă în culori CMYK plus lac ALB la dimensiunile acestea de print, despre fiabilitate - spunem doar atât - FIABILITATE MIMAKI.
Virgiliu Hodorogea: Aveţi preţuri promoţionale de târg şi imediat după târg? Există o campanie promoţională în aceste zile şi ulterior în octombrie? Lazăr Panov: În perioada târgului avem o campanie promoţională, de obicei practicăm nişte preţuri care sunt cu 10-15% sub preţul de listă pentru perioada târgului şi în deosebi după târg, aşa că invităm clienţii să semneze cât mai multe contracte în perioada târgului ca să beneficieze de acest discount.
Virgiliu Hodorogea: Vă mulţumesc foarte mult pentru interviu şi vă doresc vânzări foarte bune în continuare. Lazăr Panov: Vă mulţumesc mult şi eu.