Organizatorii au publicat programul pentru târgul FESPA Global Print Expo cel mai aşteptat, care va avea loc în perioada
23-26 mai 2023 la Messe München, Germania. Pe parcursul programului de trei zile de seminarii (23 – 25 mai), delegaţii vor afla cele mai noi trenduri în domeniul imprimărilor, despre psihologia şi ştiinţa comportamentală care face personalizarea atât de atrăgătoare, despre plus valoarea comercială a personalizării şi modul în care transformarea digitală, tehnologia şi soluţiile software permit personalizarea la cele mai înalte pretenţii de calitate.
Târgul va fi moderat de ambasadorul personalizării FESPA, Richard Askam. Richard a fost unul dintre creierele creative din spatele campaniei ShareACoke pentru Coca-Cola şi a lucrat la mai multe campanii de marketing personalizate pentru mărci precum Marmite, Nutella, Lynx şi Dove.
Sesiunile confirmate, care vor fi prezentate în limba engleză, include următoarele titluri:
“De ce trebuie să regândiţi personalizarea”
– în această sesiune, Peter Cross, expert în clienţi şi retail, va aprofunda mentalitatea consumatorului modern şi de ce este timpul ca industria să înceapă să ia în serios personalizarea.
El va vorbi despre aşteptările consumatorilor şi de ce este esenţial să construiţi relaţii semnificative cu clienţii pentru a vă diferenţia marca.
“Pentru cele mai tinere generaţii”
– generaţia Z şi generaţia A – personalizarea este totul
– Chloe Combi, autoare şi expertă generaţie Z/A, va examina cine sunt cele mai tinere generaţii şi cum se implică şi menţin o relaţie strânsă cu mărcile, explicând de ce un abordarea personalizată este esenţială în acest sens.
“PREZENTARE COCKTAIL - înţelegerea aşteptărilor clientului: Fundamentul personalizării eficiente”
– Ascultaţi de la Gianfranco Cuzziol, Consultant de personalizare la Natura & Co, în timp ce explorează puterea personalizării în marketing şi modul în care aceasta poate fi valorificată pentru a stimula implicarea şi loialitatea clienţilor.
El va examina importanţa înţelegerii aşteptărilor clienţilor şi va aprofunda în componentele cheie ale unei strategii de date despre clienţi.
Oameni, planetă, profit: cum pot beneficia toţi de pe urma personalizării imprimării – Aflaţi cum serviciul de personalizare Tony's Chocolonely stimulează vânzările şi loialitatea clienţilor, deschizând noi sectoare de piaţă şi oferând parteneriate cheie cu mărcile în această sesiune cu Hannah Green, Digital Sales and Experience Manager la Tony's Chocolonely UK.
De la Industry 4.0 la Industry 4.U - “Personalizarea şi Personalizarea URMATOAREI Generaţii” – în această prezentare, Frank Piller, profesor de management, Universitatea RWTH Aachen, explică componentele cheie ale Industriei 4.U, cum pot lua noile modele de afaceri bazate pe date personalizarea şi personalizarea la nivelul următor şi modul în care companiile de pionierat folosesc Industry 4.U pentru a crea noi modele de afaceri.
Trimiterea/transmiterea de SURPRIZE/EMOTII gata de livrarea în ziua următoare
Cum se conectează şi ne interconectează INDUSTRIA CADOURILOR PERSONALIZATE – Aflaţi de la Sabine Huijskes, manager de inovare, produse şi procese tehnologice la Greetz şi Konrad Klimkowicz, manager de proiect de inovare la Moonpig, despre modul în care companiile pot integra personalizarea încărcată emoţional chiar şi cu un singur articol într-un mediu de producţie operaţional rapid şi găsirea echilibrului potrivit între INOVATIE şi EFICIENTA onorării comenzilor.
PERSONALIZAREA şi CREATIVITATE – în această prezentare principală, Justin Cairns, şeful producţiei offline la Ogilvy UK, prezintă studii de caz premiate care arată cum creativitatea poate duce personalizarea în format tipărit la următorul nivel şi că datele personale NU sunt întotdeauna necesare pentru a realiza un impact mare.
Vorbitori de la mărci precum ProQure, PRINTFUL, Landa Digital Printing, Ipsos, Printess şi Canon vor prezenta, de asemenea, subiecte precum ştiinţa comportamentală din spatele personalizării; puterea tipăririi într-o lume personalizată; stimularea impactului şi fidelizarea clienţilor prin conţinut; şi tehnologia şi modelele de afaceri care fac personalizarea accesibilă.
Alături de sesiunile de vorbitori individuale vor fi şi o serie de „SESIUNI în CONVERSATIE cu” conduse de Richard Askam, căruia li se vor alătura experţi în domeniul consumatorilor şi tehnologiei, retaileri şi producători.
Duncan MacOwan, şeful de marketing şi evenimente la FESPA, comentează: „Cererea consumatorilor pentru experienţe de personalizare instant şi îmbunătăţite a crescut în ultimii ani, iar mărcile care au îmbrăţişat personalizarea şi-au sporit vizibil avantajul competitiv şi şi-au crescut cota de piaţă.
De aceea, prin prima noastră Conferinţă despre Experienţa personalizării, dorim să ajutăm delegaţii să înţeleagă valoarea comercială a personalizării şi să demonstrăm cum pot profita de oportunităţile interesante pe care le prezintă în industriile în care sunt activi.
Suntem încântaţi să avem un o gamă foarte puternică de vorbitori internaţionali din diferite sectoare şi medii care vor împărtăşi cu vizitatorii noştri cazuri de afaceri reale, perspective şi sfaturi utile.”
Conferinţa Experienţe de Personalizare se va desfăşura alături de un Spaţiu Expoziţional Experienţial - dedicat unde vizitatorii pot explora soluţiile care permit personalizarea - direct de la Furnizori de TOP, inclusiv Antigro Designer, Brother, DreamScape, Infigo, OKI, Optimus, Printbox, Print & Logistics, Taopix şi XMPie. Un permis de trei zile pentru Zona de Conferinţe “Experienţe de Personalizare” va avea un preţ de 495 EUR, oferind delegaţilor acces nelimitat la toate Sesiunile de Conferinţe, dar şi la Zona Expoziţională dedicată Experienţelor de Personalizare, precum şi la pavilioanele expoziţiilor FESPA Global Print Expo şi European Sign Expo 2023, amplasate în comun.
Pentru mai multe informaţii despre “Personalisation Experience 2023” şi pentru a vă înregistra, vizitaţi:https://www.personalisationexperience.com
Pentru cele mai recente informaţii despre toate activităţile FESPA, vizitaţi site-ul FESPA: www.fespa.com